\ Warsztat Terapi Zajęciowej w Mielcu

Aktualnosci

Kraków23 czerwca 2018 w sobotę, około godz. 10.00  grupa uczestników Warsztatu Terapii Zajęciowej w Mielcu wyjechała na wycieczkę do Krakowa.

Po przybyciu na miejsce o godzinie 13.00 zjedliśmy obiad a następnie udaliśmy się na zwiedzanie „Najmniejszej Fabryki Cukierków na świecie”, gdzie mogliśmy własnoręcznie zrobić sobie lizaki, w takim kształcie, na jaki kto miał ochotę oraz na własne oczy zobaczyć jak przebiega proces wytwarzania cukierków, czyli tak zwanych „ciumelków.

Później pojechaliśmy do hotelu, gdzie zjedliśmy lekki posiłek i udaliśmy się na wieczorny wypoczynek. Na drugi dzień wyjechaliśmy do teatru Groteska na sztukę pod tytułem ”Lampa Alladyna”. Niektórzy z naszych uczestników po raz pierwszy mieli okazję być w teatrze i spektakl zrobił na nich duże wrażenie. Z teatru poszliśmy do restauracji, gdzie zjedliśmy smaczny obiad a następnie wyruszyliśmy na zwiedzanie Rynku w Krakowie, gdzie mieliśmy okazję zakupić pamiątki i posłuchać koncertu miejscowego zespołu.

Po dniu pełnym atrakcji zadowoleni, pełni wrażeń i uśmiechnięci wyruszyliśmy w kierunku Mielca.

Kalendarz
Dzis
Brak wydarzeń w tym dniu.